Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΝΒΧ 41..

Ο μ.....ς με τον αριθμό ΝΒΧ 41.. που στο φανάρι του περιφερειακού στον Εύοσμο άδειασε το σταχτοδοχείο στον δρόμο με πάνω από 25 τσιγάρα είναι ΚΑΦΡΟΣ.
Πολλές φορές αναρωτιέμαι εγώ είμαι τρελός και με πειράζουν αυτά, ή οι υπόλοιποι είναι σωστοί στην συμπεριφορά τους ?

ΥΓ. 1. Ο Ψωμιάδης που χάθηκε? (ή εγώ δεν προλαβαίνω να δω ειδήσεις)
ΥΓ. 2. 2Μέρες ακόμα για να απολαύσω 1,5 μέρα με την γυναίκα και την κόρη μου.
ΥΓ. 3. Καμιά 65 μέρες για να απολαύσω την Ιο για ακόμα ένα καλοκαίρι.(Ευγενία συγνώμη!!)

2 σχόλια:

maria είπε...

auto to trito isterografo soy kai ego poli to perimeno. Eugenia signomi kai apo mena, alla afou me aresei!!!

taexei400 είπε...

Ευγενία: άλλοι με ξεσηκώνουν εγώ δεν φταίω.
Πάντως 4 μέρες Σαντορίνη ή Μύκονο δεν την γλυτώνω φέτος. Βέβαια να είσαι Σαντορίνη και απέναντι να βλέπεις την Ιο δεν λέει...