Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Ένα λάθος ακόμα...

Πολλές φορές αναρωτιέμαι τι λάθος έχω κάνει στη ζωή μου. Ναι, μα φυσικά έχω κάνει, αλλά δεν ξέρω που. Είμαι χαζοφιλότιμος και αυτό είναι ένα από τα μεγάλα λάθη και ελαττώματα μου.
Υποκύπτω στον κάθε καραγκιόζη που προσβάλει την ίδια μου την ζωή, δέχομαι την κάθε περιφρόνηση από ανθρώπους με μηδέν κοινωνικό <<είναι>>.
Ο πατέρας μου σε μια στιγμή αδυναμίας είδε τα πράγματα διαφορετικά και έκανε ένα λάθος, μια λάθος κίνηση, επειδή και αυτός ήταν σαν εμένα φιλότιμος και καλός. Μπορεί στους απέξω να φαινόταν σκληρός και τυπολάτρης αλλά μέσα του ήταν αγνός, έτσι σαν και εμένα , βλέπετε του έμοιασα. Δεν ξέρω βέβαια αν θα έφτανα στο σημείο να κάνω και εγώ ότι έκανε εκείνος, αλλά η απόγνωση πολλές φορές δεν ξέρεις..
Πολλές φορές νιώθεις αδύναμος και δεν λειτουργείς σωστά, όπως εγώ τώρα αλλά δεν θα σβήσω το κείμενο, ας κάνω ένα λάθος ακόμα.

Ευγενία – Μαρία σας αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: