Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Θέλω.....

Βαρέθηκα, τους σιχάθηκα.
Κάφροι και κομπλεξικοί, φτηνοί και ανίδεοι. Έτσι νιώθω για την χώρα μου.
-Μίζες
-Ζαχόπουλος
-Υποκλοπές
-Siemens
Να συνεχίσω?

Σε αυτήν την χώρα εγώ δεν θέλω να μεγαλώσω το παιδί μου, προτιμώ να φύγω.
Να φύγω…να πάω κάπου όπου ο πεζός έχει τον απόλυτο σεβασμό από τους οδηγούς,

όπου ο ηλικιωμένος δεν έχει χάσει την αξιοπρέπεια του επειδή το κράτος τον εξαθλίωσε,
να ζήσω κάπου όπου το παιδί μου να μπορεί να μάθει γράμματα στο σχολείο και όχι στο φροντιστήριο,
όπου η μάνα που μεγαλώνει παιδιά και εργάζεται έχει την βοήθεια του κράτους και της επιχείρησης που εργάζεται.
Θέλω το παιδί μου να ζήσει σε ένα μέρος όπου τα πεζοδρόμια δεν είναι γεμάτο αμάξια,
θέλω να τρέξει σε πάρκα,
να κολυμπήσει χωρίς να φοβάμαι ότι το νερό είναι σαν χωματερή.

Θέλω… πολλά θέλω …..ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΕΛΩ!!!!!

2 σχόλια:

syn-epikouros είπε...

Θέλεις συνοδοιπόρους? Κι εγώ μαζί σου.

taexei400 είπε...

Συνοδοιπόρους αρκετούς θέλω, αλλα πρώτα θέλω να κανω την επαναστασή μου.
Δεν αργεί η ώρα....