Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Η Θεσσαλονίκη που με πληγώνει.

Η Θεσσαλονίκη που με πληγώνει!

Πράσινο ανα τμ. στην Θεσσαλονίκη:
  • Δήμος Θεσσαλονίκης 2,14τμ/κάτοικο (πολύ αμφιβάλλω?)
  • Κορδελιό 0,83τμ/κάτοικο
  • Νεάπολη 0,99τμ/κάτοικο
  • Καλαμαριά 5,58τμ/κάτοικο
Που ζώ Θεέ μου, είμαι τυχερός που ζώ στη Καλαμαριά, αλλά δεν έχω δει αυτό το πράσινο. Μήπως η μέτρηση εννοεί την θάλασσα γιατί θάλασσα στην Καλαμαριά έχουμε αρκετή αλλά ΠΡΑΣΙΝΗ από την βρώμα.
Βέβαια στην φραπεδούπολη που ζούμε, το μόνο που ενδιαφέρει τους δημάρχους είναι να δώσουν άδεια για ακόμα ένα κατάστημα καφέ. Κατάστημα καφέ το οποίο θα βάλει καναπέδες, κλιματιστικά, τραπέζια, πάγκους με αποτέλεσμα να έχουμε μια ακόμα κατάληψη πεζοδρομίου.
Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα γίνει η επανάσταση. Εγώ πάντως μέχρι να γίνει η επανάσταση, σκοπεύω να έχω κάνει την δική μου.

2 σχόλια:

Neura είπε...

Μια μικρή επανάσταση μπορείς να την ξεκινήσεις με το να βάλεις πολλά λουλούδια στο μπαλκόνι, εγώ κάπως έτσι έχω κατωχηρωσει τα τ.μ πρασίνου που μου αντιστοιχούν, γιατί αν περιμένω απο το Δήμαρχο .......καλύτερα να παω να ....

taexei400 είπε...

Δεν έχεις πρόβλημα, θα σου φιάξει ο Δήμαρχος ένα δημαρχείο, που δεν θα προλαβαίνεις να κοιτάς μπετόν!!