Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Είσαι απο τζάκι ή νεόπλουτη?

Είσαι από Τζάκι ή νεόπλουτη?
Η διαφορές είναι μεγάλες και φαίνονται στην ουσία του πράγματος.
Δεν θα κουράσω, αλλά η μεγάλη διαφορά είναι στην συμπεριφορά.
Κυρία μου (νεόπλουτη) δυστυχώς πιστεύεις ότι όλοι σε υπηρετούν και πρέπει να τρέχουν από πίσω σου. Η ουσία είναι ότι αυτό πρέπει να το κερδίσεις με την προσωπικότητα σου και όχι με τις διαταγές σου.
Μπορείς όμως?
Μπορείς να σηκώσεις το τηλέφωνο και καλέσεις τον αριθμό, δεν χρειάζεται να έχεις βοηθό.
Μπορείς να πας στο σ/μ δεν χρειάζεται να στέλνεις 2 άτομα για να σου πάρουν σαμπουάν.
Μπορείς να κλείσεις ραντεβού και εσύ στο κομμωτήριο, όχι μόνο η βοηθό σου, έτσι και αλλιώς όλη μέρα με τρίχες ασχολείσαι – καημένη νεόπλουτη.
Μπορείς, πολλά μπορείς αλλά χρυσή μου είσαι νεόπλουτη και σε έχουν χεσμένη όλοι.
Επειδή διατάζεις, δεν πάει να πει ότι δουλεύεις φυσικά.
Η άλλη μεγάλη στεναχώρια σου καλή μου νεόπλουτη είναι ότι δεν βρίσκεις γκόμενο για τα ….. έτσι είσαι μες στην τσατίλα και τα νεύρα.
Η διαφορά λοιπόν με μια που είναι από τζάκι είναι ότι αυτές γεννήθηκαν και μεγάλωσαν με αυτό τον τρόπο, εσύ γλυκιά μου, όσο και να προσπαθείς χαζονεόπλουτη θα είσαι και θα γελάει ο κόσμος.
Και γλυκιά μου μην μετακομίσεις και πας κανένα Πουρνάρι ή τίποτα Ελαιώνες, πρόσεχε θα γελάνε μαζί σου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 400άρη, καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, καθώς έχω περάσει και εγώ παρόμοιες καταστάσεις. Καλό κουράγιο σου εύχομαι και τίποτε άλλο...