Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Εργαζόμενη γυναίκα

Από τότε που η γυναίκα ανεξαρτοποιήθηκε και είναι μητέρα και εργαζόμενη είναι όλο διαταγές, το μόνο που λυπάμαι είναι τους συναδέλφους της άντρες.
Γυναίκες εν δράση :
  • Να πας super market (τυρί, γάλα, αυγά, Καμπάς..)
  • Να πας βόλτα το παιδί (δεν προσέχετε ?το παιδί λερώθηκε..)
  • Να ταΐσεις το παιδί
  • Να κάνεις μπάνιο το παιδί
  • Να κοιμίσεις το παιδί
  • Να πας την μητέρα μου σπίτι (να θυμηθώ να περάσω με κόκκινο)
  • Να πληρώσεις τον ΟΤΕ
  • Να πληρώσεις την visa
  • μου κάνεις αγαπούλες (ωχ, θα την πω ότι έχω πονοκέφαλο)
  • Να μου πάρεις σερβιέτες (με φτερά ή χωρίς - τι μου είπε ?)
  • Να πάρεις την θεία Σούλα τηλέφωνο γιατί γιορτάζει (μας είχε πάρει καφετιέρα στο γάμο)
  • Να .......

*στοιχεία από : Σύλλογος συζύγων αντρών, με ημερομηνία λήξης.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφου ολα τα τραβανε οι κακομοιροι οι αντρες τοτε γιατι μας παντρευονται? Ας καθοντουσαν στην μανουλα τους!! Αλλα παλι μηπως ειναι μαζοχες?

Neura είπε...

Σήμερα ιδίως δε σε παίρνει να μιλάς, και τη βόλτα σου την έκανες με τις ώρες και το καφεδάκι σου το ήπιες.....ντροπή :-)

taexei400 είπε...

Το ομολογώ, η αχαριστεία είναι ένα απο τα χειρότερα ελλατώματα στον άνθρωπο.