Σάββατο 18 Απριλίου 2009

Βαρέθηκα (2)



Επανέρχομαι.....

Σε προηγούμενο post μιλούσα για το ότι βαρέθηκα με αυτά που βλέπω και θα σας πω τι άκουγα και εχθές στον Επιτάφιο, άκουγα λοιπόν κυρίες να λένε : {εγώ με τον άντρα μου 15 εκκλησίες γυρίσαμε, 15 φορές προσκυνήσαμε τον Χριστό...} Μπράβο τι καλοί Χριστιανοί που είμαστε !!!!!

Δυστυχώς ορισμένοι την Πίστη την λογαριάζουν με πόσες φορές ή σε πόσες εκκλησίες πήγαν Ε Λ Ε Ο Σ !!!!΄ Να σας πω την αλήθεια μου ήρθε να την ρίξω μια σφαλιάρα εκείνη την ώρα αλλά άντε...... για αυτό λοιπόν σας λέω ΒΑΡΕΘΗΚΑ

Πριν λίγα χρόνια βρεθήκαμε για Πάσχα με την γνωστή τσακολοπαρέα στο Μαλακάσι των Τρικάλων, εκεί θα έπρεπε να βλέπατε τους ανθρώπους και ειδικά τις ηλικιωμένες κυρίες με τι κατάνυξη και με τι ταπεινοφροσύνη συμπεριφερόντουσαν, δεν είχαν πάει ούτε κομμωτήριο, ούτε να κάνουν τα νύχια τους , ούτε φορούσαν ακριβά ρούχα, απλώς έκλαιγαν από συγκίνηση (όπως και η Ευγενία που ήταν έγκυος στην Μαρία μου). Επίσης ένα ακόμα Πάσχα που με συγκλόνισε ήταν και στο Κουκούλι στα Ζαγόρια και εκεί η ίδια συμπεριφορά, εκεί έχω υποσχεθεί στον ευ ατό μου ότι θα ξαναπάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: