Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Συζήτηση μεταξύ ενός -της γυναίκας !!!


Δύσκολη η εβδομάδα που πέρασα, λόγο της "κρίσης" που έπαθε η γυναίκα μου. Το αποτέλεσμα του εξάψαλμου (συγνώμη) της συζήτησης ήταν τα εξής:

-Να γίνω καλός άνθρωπος (έχω πάει ναυτοπρόσκοπος)

-Να μην σχολιάζω τους δίπλα μου (είμαι παρθενάκι, δεν φταίω)

-Να μην κριτικάρω τους φίλους μου (μόνο τον γιατρό)

-Να γίνω καλός σύζυγος (να πηγαίνω λαϊκή δηλαδή ?)

-Να κάνω τα απαραίτητα στη σύζυγο (πρέπει ?)

-Να λέω την γυναίκα μου ερωτόλογα (και το "ζουζούνα" καλό είναι ?)

-Να αγαπώ την πεθερά μου (μπόρα είναι θα περάσει!)

-Να παίρνω τηλ. την γυναίκα μου 4 φορές επιπλέον (έχει σήμα- σήμα καμπάνα)

-Να βάψω το σπίτι (γουστάρει ιδρωμένα κορμιά ?)

-Να πάω το αμάξι για service (δεν ξέρει πως ανοίγει το καπό !)

*Υ.Γ. Πρέπει να κλείσω για να πάω να πω τα κάλαντα στην πεθερά μου.

Καλά Χριστούγεννα !!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

epitelous meta apo tosa xronia katalaves tis upoxreoseis sou. kalio arga para pote. makari na ta tiriseis ola ayta. an kai den sou exo ebistosini.eytyxos yparxei kai o doctor na se bazei se taksi.
the wife!

Ανώνυμος είπε...

της wife η καρδιά είναι μια άβυσσος!!!!

Ανώνυμος είπε...

an den se aresei boreis na figeis. xoris tin kori sou!!!