Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Αίμα

Σήμερα το πρωί πήγα για την καθιερωμένη αιμοδοσία στον Αγ.Παύλο, λοιπόν μετά από τόσα χρόνια που δίνω αίμα, πρώτη φορά είδα να επικρατεί πανικός και αναστάτωση στο τμήμα. Η αιτία ήταν, ότι δυστυχώς θα αναβάλλονταν το 7ο χειρουργείο σήμερα, λόγω έλλειψης αίματος. Η απόγνωση των συγγενών ήταν τέτοια ή οποία μας έπιαναν στους διαδρόμους και μας παρακαλούσαν να δώσουμε αίμα για τους δικούς τους ανθρώπους. Τα παιδιά στην αιμοδοσία μου είπαν ότι όλο το καλοκαίρι επικρατούσε αυτή η κατάσταση, γατί έχουμε δυστυχώς σοβαρό πρόβλημα στον τομέα αυτόν. Ο κόσμος δραστηριοποιείται μόνο εάν υπάρχει πρόβλημα και χρειάζεται αίμα κάποιο συγγενικό του πρόσωπο. Φταίμε και εμείς οι εθελοντές αιμοδότες και περισσότερο εγώ που τόσα χρόνια δεν έχω πείσει έναν γνωστό μου να γίνει εθελοντής αιμοδότης.
Πάντως προσωπικά για μένα, θεωρώ ότι κάνω ένα απο τα σημαντικότερα πράγματα στην ζωή μου και μακάρι να είμαι καλά στην υγεία μου και να δίνω αίμα για πολλα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: